Umeå in my.

Med risk för att få arga blickar och folk som dissar totalt så måste jag endå få utlåta;

Jag och min frisör pratade om Umeå när jag var och klippte mig sist, Det började med att vi pratade om att salongen skulle byta lokal och koncept och jag har varit i extas enda sedan han berättade om det första gången, det blir nytänkande med mer möjligheter och ett fett ekologiskt sortiment och jag taggar men åter till saken,

Vi båda var överens om att Umeå är en tacksam stad att starta upp nya projekt i, staden är lixom på tå, den sover inte. Jag tycker att alla klagar så väldigt på Umeå, jag tycker att staden är toppen, det händer alltid mycket, vi expanderar (kanske inte går så fort) faktiskt kolla bara på planerna nedanför sjukhuset där stationen för botniabanan ska ligga, det kommer att bli feta grejen, för att inte tala om hela kulturstads-grejjen, jag har även fått upp ögonen lite då många i min klass kommer utifrån.

Näe Umeå har allt som jag behöver och lite till pricken över i:et var när nya busstidtabellen för vintern damp ned i brevlådan - jag är sjukt nöjd, detta betyder dock inte att jag kommer att bo här hela livet (fast det vet jag ju i och för sig inte) men jag tycker faktiskt att de som har mage att klaga borde knipa.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag tycker att Umeå är jätte bra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback