Patrik 1,5 och Mirrors

Det blev en lugn helg med Patrik 1,5 och Mirrors.

Ikväll blev jag John och Adam satta på ett nytt projekt på online som testapor, helårsprenumeration på en biltidning 26 nummer för 895 kr, jag sålde 1 på två timmar och killarna gjorde inte heller bättre ifrån sig (provotionen låg dock på 60 spänn), sen blev det vitalbarry som gick desto bättre. Fick ändå en liten selfesteem-boost av att dom satte mig på något sånt.

Imorgon är jag ledig som vanligt så då ska jag nog ge mig på en storstädning av mitt rum och skicka lite paket för att sedan fara med Christian till handledarkursen för övningskörningen, jag har hört att den är dryg som satan så jag gruvar lite, skönt dock att få det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback