Nu har jag googlat skitlänge.

Jag börjar känna mig smått stressad, vi har fått en uppgift på hantverksorienteringen där vi ska skriva ett yrkesporträtt. Jag hade valt att skriva om han Teddy Rydberg från "snygg naken" på kanal 5 ni vet? Så nu har jag googlat skitlänge men endast hittat massa skräp, bara massa flashbackforum och blogginlägg där dom skriver om hur kass och äcklig han är, så nu måste jag hitta en annan att skriva om ÅH!"

Fast jag vann en biobiljett på jobbet igår, sålde flest AOM efter pausen, 37 st totalt, Jag äger.



Kommentarer
Postat av: Josefine

Äsch, du kommer ikapp gorgeous :)

Postat av: Emma

Vad är det där AOM som du säljer?

2008-09-08 @ 20:36:55
Postat av: Rebbiish

Mama's proud babe!

2008-09-09 @ 11:52:47
URL: http://beeccs.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Ah vad jag langtar hem nar jag laser din blogg! Laste om er arsdag, sjukt niceigt :) och kul att du stannar pa spa ocksa! Jag ar avis pa dig som far ga gymnasiet tre ar till ;) well, tankte saga att jag skaffat en blogg :O jag ska lara mig skriva ocksa, det kommer ;) puss, saknar dig!

2008-09-09 @ 20:20:50
URL: http://wennstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback