Nära-Borttappnings-Upplevelse

Jag längtar till nästa make up lektion, har hört att det inte blir någon sådan på fredag då vi ska ha "trendspaning" hela dagen, det lät ju dock ganska intressant det med men jag var så himla sugen på att spackla!

Nu ska jag faktiskt gå och märka mina borstar med en nagelacksprick så att de inte kommer bort, hade ju en nära-borttappnings-upplevelse förra fredagen då en av mina skuggborstar slitit sig men nu skadet bli andra bullar! ni har väl inte missat
stylistbloggen föressten?



Jag drar tydligen spegelposen och Frida kör hårt på brynen.



Kommentarer
Postat av: Ivarsson

Tjing. Jag tänkte bara meddela att jag just suttit modell åt en sån där stylist och att jag tror att mitt ansikte är tre centimeter tjockare än usual nu. Därav min kommentar - hur sjukt mycket foundation kommer ni att använda under era tre gymnasieår? Seriöst, den här bruden använde hela min årsförbrukning vid ett enda tillfälle och jag lovar att jag gått upp några kilo om jag ställer mig på vågen ;] Hoppas du trivs på linjen iaf, det verkar kanonkul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback