Jobb...

Nu är pizzan på sin plats i magen.

Jag känner mig lite sjuk, undra om jag kommer att få dendär höstgrejjen som alla andra också fått, jag har fan inte tid att vara sjuk egentligen.

Jag ska jobba ikväll, hes som en gås, kommer sälja AOM lika bra som is till eskimåer fyfan, Frida ska föressten söka på Online, de skulle vara toppen om hon började. Jag jobbar i alla fall till 21 ikväll för hoppningsvis med denna skäggiga krabat;

EDIT: Jag har aldrig sålt lika bra som jag gjorde ikväll, det är ju som sagt bara sanning att vi svenskar faktiskt köper vatten på flaska av någon konstig outgrundlig anledning.



Kommentarer
Postat av: M

jag och linnea ska köra GI, men det sket sig för det var potatisbullar till lunch så vi ska börja på måndag!

2008-09-03 @ 23:06:02
Postat av: M

näe, minns att du berättat det! lär ju inte kunna hålla mig från godiset efter ett tag, men vi ser väl hur det går haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback