I guess I can do it all!

Jag kommer att få magsår inom en snar framtid det är jag övertygad om. Jag vill hinna med så mycket på så kort tid som möjligt! som ikväll tillexempel;

först ska jag gå i skola okej det är ganska basic, det är prio 1, någonting man ska men sedan kommer vi till de andra grejjerna, jag for hem efter skolan för att vända i dörren då vi skulle på Olles och käka, nästan efter att precis ha svalt sista tuggan skulle jag träffa Emma på stan (17.30) innan affärerna stängde för att köpa "paketet" till Ingela (hoppas hon inte läser det här) sen skulle Emma iväg med sin mamma (17.45) så jag spenderade min tid till att kika på lite inflyttningspresenter till Rebecca (helvette vad taggad jag är) för att sedan rusa iväg till max på E4an för att träffa Frida och Erik som satt och käkade, sen fick vi skjuts av Erik till make up store för klubbkväll (19.45), där blev det inte heller en lugn stund, det skulle shopas och med en otålig Rebecca i bakhuvudet och på parkeringen på kajen så skyndade jag mig ned dit efter att ha satt gränsen vid en timma på Make Up Store. Vi tog volvon till Strömpilen där det var shoppingkväll (20.08), där blev vi gåendes en hel del ut och in på samma ställen tills vi äntligen for hem (22.00) och jag är helt slut!

sådana här beteénden känns så typiskt mig såhär i efterhand. Ingen, inte heller jag hade blivit förvånad om jag idag även klämt in ett jobbpass på online och en fika med pappa på schemat. Hur gör du?! - I guess I can do it all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback