Det kliar i fingrarna!

Idag hade jag endast en lektion - Spa.

Jag är så sjukt taggad på att börja jobba/lära praktiskt! Vi hade genomgång på frans+brynfärgning samt plock av dessa idag men eftersom att vi hade en teoretisk redovisning så hann vi inte börja jobba på varann, jag taggar!

Sen åt jag lunch på skolan för att komma försent till mitt pass på online, det gjorde inte så mycket då det gick rätt bra att jobba men det var lite orutti av mig att inte veta när passet började riktigt - jag erkänner.

Sen efter jobbet struttade jag lite på stan och impulsshopade, det har blivit riktigt mycket sånt sen jag började jobba -sjukt skönt, bilder kommer.


Kommentarer
Postat av: :)

Jag måste bara få fråga, fick du ditt jobb på online genom att du började med att bara lämna in en intresseanmälan på deras hemsida?

2008-09-09 @ 23:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback