Det blev inte bra alls.

  • Förlåt för att  jag är ouppdaterad, men idag var ingen bra dag, jag klippte mig, det blev inte bra alls och vi har skolfoto imorron som jag helt seriöst överväger att inte fara på pågrund av mitt hår, jag vet jag är töntig men det ser ut som om jag klippt luggen själv och att jag bar mig åt som en 4-åring när jag gjorde det.

    Sen har jag ont i foten sen jag varit hos fotmänniskan så jag kan knappt gå, och den potentiella finnen eller vad fan det är som har täppt igen min ena näsborre hela veckan har inte vikit hädan än.

Det finns den del bra saker från idag också som jag helst inte vill nämna då detta är en dålig dag men; tacos, the dark night, en ny tröja och lunch med Rebecca , borde ändå inte kvalifiseras som Bra-dag-material eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback