Goingar i min storlek.

Jag har suktat efter sammetsklänningen fröken kling har haft på sig i höst men på tradera har priset på denna skönhet på monki stigit skyhögt.

Mamma kom ner från vinden efter att ha varit där uppe och letat efter något helt annat än stickade tröjor, spetsbodys och sammetsklänningar men det var precis det hon kom ned med!! glada 80-talet hade lämnat kvar någora goingar i min storlek.
bildena är inte de bästa men de får duga for now. Tjocktröjorna (+ en till röd) är storlek oversize och mycket sköna och välbevarade. sen har vi en vit spetsbody (...från gina höll jag på att skriva) den höll min storlek och sist den mycket mycket trevliga sammetsklänningen där det kanske blir att korta av armarna och sy in den något så blir den suuuper.



Kommentarer
Postat av: Becca

You lucky bastard!

Postat av: Frida

Helvete så snygga kläder!!! :D :D

2008-10-21 @ 22:21:19
URL: http://fridasehlin.devote.se
Postat av: Frida

men guuuud vad lyx!

2008-10-22 @ 07:10:28
URL: http://g00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback