Tacka vetja mellanting.

Jag har fått nåt knäpp i huvudet och bestämt mig för att jag ska börja tänka på vad jag äter, speciellt då jag inte rör på mig .. alls.. nuförtiden men bara för att jag tänker på detta vis går allt bara sämre och sämre jag käkar raka motsatsen till bra och mycket av det, ska nog snacka med kocken i huset och kräva Gi igen.

Fast köket lär nog vägra då det gick som det gjorde förra året och jag rasade 8 kg på några veckor, blev smal som en pinne men fattade det inte själv  - näe tacka vetja mellanting.

Denhär bilden är från trästock -07 och här är det inte jättetydligt men ta ett kik på låret vetja sen kan vi snacka.



Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha, ja det är som det enda jag gör ;P

Postat av: Frida

Jag har köpt en GI matlagsningsbok från en kompis till lina som säljer jultidningar. I den följer också lite träningstips med. Det ska bli intressant med det! :)

2008-10-21 @ 00:03:08
URL: http://fridasehlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback