Stora fasta stjärtar!



Jag blev helt såld på denna, skittöntigt jag vet men det är någonting med teletubbies jag finner väldigt tilltalande, jag tror det är deras enorma men endå fasta och mjuka stjärtar -
well shake em!

Edit: När jag endå lägger ett inlägg om teletubbies (vad är oddsen på att det händer snart igen då detta är första på 3 år - detta kanske inte är så konstigt heller när jag tänker efter) så tänkte jag fråga om någon har någon aning om vad grejjen är med Tinky-winky?, är han bög, eller? jag har hört en himla massa om att han skulle ha någon avvikelse i sin sexuella läggning. är det någon där ute i cyberspace som har bättre eller mer ingående information angående frågan så får ni gärna skriva ett brev.
 


Kommentarer
Postat av: M

åh vill bara krama dem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback