Stockholm here we come.

Idag shoppade jag och Rebecca efter en soffa till henne och vi har besökt alla tänkbara möbelhus i hela stan men det slutade ändå på den soffan som JAG hittat och tipsat om, tur att jag förstår vad hon vill ha.

Rebecca är ganska petig vilket också är en bra sak, Soffan skulle vara skön, ha schäslong/divandel (med endast en dyna) kosta runt 10 och leveranstiden skulle helst vara alldeles nyss och min sköna höna förtjänar ju självklart det bästa. tur att jag kunde vara med henne och avråda henne från ljusa soffor med långa leveranstider.

Vi hittade 2 st soffor som var av älskvärd karaktär den ena var 4 meter och den andra var den jag tipsat om, så gissa vilken hon bestämde sig för ;D



Stockholm, med vändbar divandel från
BOOM



Kommentarer
Postat av: Hannele

Hahhah ...kanske den du tipsade om ???

Postat av: Becca

Jag hoppas verkligen att det blir sthlm för våran del!!

2008-10-07 @ 18:19:04
URL: http://beeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback