Möbelbrowsing på schemat.

Jag har märkt att jag sällan bloggar på helgerna, det är nog för att jag flänger omkring hos Fredrik och på online och har mycket annat för mig helt enkelt. Helgen var i alla fall helt okej var hos Frida på haga i fredags och såg film och fastnade i heta disskutioner/skrik med Fredrik Rebecca och David igår.

Ikväll jobbade jag (VAF) och det var tävling vilket inte var så taggande men jag satt med Adam och John som förgyllde kvällen med diverse dialekter blandat med uppgivenhet, och justja, jag vann en lott också.

Imorgon står möbelbrowsing på schemat, Rebecca flyttar på fredag och är i stort behov av en soffa så halv 12 går bilen mot mio, känns riktigt tidigt då jag är ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback