Igår var en låång dag!

Jag mötte som avtalat upp Frida på stan vid 12ish för att kika lite, och det gjorde vi till 2 ungefär då vi tog oss till skolan för en rätt så meningslös fikastund med 2orna som var över innan vi ens hann sätta oss sen tog vi med Josefin och begav oss mot stan än en gång för att ta bussen till strömpilen.

På strömpilen blev det en shoppingrunda, där alla fick med sig något hem. Efter att vi ätit på donken var tanken bio men bussarna hade slutat gå så vi promenerade hem till mig för att dumpa mina skor och hämta hårfärgen sen var det buss igen mot umedalen och Josefin där mitt hår färgades under många om och men och efter det blec det skjuts av Erik, även det efter många om och men hem till älsklingen när jag landade vid halv 12 på kvällen - vilken lång dag!

mina spexiga brudar på h&m




Kommentarer
Postat av: Frida

Lång och trevlig dag rättare sagt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback