Hårprodukter.

Idag efter att jag och Josefin varit med Lisa på Forslunda och berättat om
stylist med spa för alla grundskolesyosar (träffade föressten Grethel, blev halvchockad över att hon kom ihåg att jag egentligen skulle gå design)

så var Matrixbussen lägrad vid skolan, där var det lång kö, jag blev riktgit sugen på att köpa färg till fransar och bryn men färgen jag ville ha var slut så det sparar vi till nästa omgång. Jag köpte i alla fulla fall shampoo + balsam, ett värmeskydd och en glansspray - fan jag kom på nu att jag också spejade efter en vanlig hårspray men det måste ha fallit bort :S

Nu längtar jag tills jag ska tvätta håret.




Kommentarer
Postat av: Becca

Jag tyckte aldrig riktigt om Grethel =/ .

Postat av: Josefine

Åh, det måste jag kolla upp då :)

2008-10-01 @ 23:29:40
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: j

den serien är råbra! =)

2008-10-02 @ 13:31:37
URL: http://eeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback