Svart och vitt och avskalat.

Jag har ju glömt att berätta, glömt att länka och glömt att lovsjunga!

Det finns många inspirations/streetstyle-bloggar där ute i cyberspace, dom är snygga, moderiktiga och framförallt nödvändiga, jag älskar att sitta och bläddra igenom de när jag har tråkigt eller känner mig helt 0-ställd i huvudet då är det som skönast att bara insupa inspirationen och tänka "jag kanske också borde klippa sönder mina gamla jeans, riva stora revor i mina leggings eller köpa ett par stora kängor att ha till den blommiga klänningen som jag nog också ska köpa" - detta händer oftast aldrig, det stannar i fantasin.

Facehunter, Lookbook och Stockholmstreetstyle i alla ära men min favorit är lätt, utan tvekan Hellooks (Helsingfors streetstyle) när jag tittar på de bilderna blir jag arg för att jag inte är finsk! där verkar de våga mycket mer än va vi gör här hemma medan facehunter till exempel egentligen bara är en blandning av folk som inte är kloka och ett och annat modelejon. I Finland annammar de färg och form och de vågar framförallt! inte som oss svenskar som gärna har på oss spets när det är mode kanske blommigt till sommarn men annars går alla i samma färger som de alltid gör - svart och vitt och avskalat. Och gud nåde den som inte följer trenderna.


Klicka för att komma till sidan.



Kommentarer
Postat av: M

Thanks! Vi saknade dig i helgen :)

Postat av: Josefine

Ah, ditt sånt här inlägg också :D

2008-10-16 @ 00:34:47
URL: http://xjosefinex.blogg.se/
Postat av: Becca

Hahaha såg du också på deeeet :D

2008-10-16 @ 16:00:23
URL: http://beeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback