Tur att det finns väktare.

Idag gick det bra på body shop också, nu har jag lärt mig kassan så jag taggar nästa vecka. Det har dock varit en hel del snattande på body shop i veckan, bland annat några 15åriga tjejer som stulig grejjor för 800 spänn (!), tur att de finns väktare.

Imorgon har vi kompdag så jag passade på att ta ut den nu när Frida har kirrat gratisbiljetter till Fröken Veronica Maggio imorgon, iiiiiiiiiih! jag är skittaggad! sen är det ju också möte imorgon inför modevisningen som vi på stylist ska göra på fredag där vi ska styla allt från kläderna till maken och håret så det blir spännande!

Efter dessa galej blir det klubbkväll på Make up store , det känns väl inte heeelt aktuellt då pengarna börjar sina men event är ju alltid kul även om man inte ska köpa nåt :)

*Imorgon håller jag tummarna för dig älskling.*


Kommentarer
Postat av: katt

jag var och fikade på samma ställen som veronica maggio idag, hehe:P

2008-11-27 @ 15:45:09
Postat av: Josefine

Njae. På teg? Det står ju seven eleven stort på deras skyltar där ute? + att det var ju där dom hade bensin för 7 kr & 11 öre för någon dag sedan.. alltså dom hade det eftersom det var seven eleven haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback