Svag för rosa.

Jag hade min första dag på praoen idag på bodyshop, finns väl inte så mycket att säga om det egentligen mer än att det var som praktik brukar vara fast bättre :)

På lunchen gick jag en snabbis på Åhléns. Shit att det har tagit dom så många år att inse att Åhléns i umeå borde se ut som det i huvudstaden, nu är de dock väldigt mycekt mindre men wow! make up-avdelningen har fått in massor med nya märken, egentligen så har de utökat sortimentet på alla avdelningar och så känns allt mycket mer öppet då de slagit ut massa väggar p-p-p-perfect!

Så när jag gick där och browsade såg jag en liten clutch, en rosa! Jag har alltid varit svag för riktigt rosa grejjor (
mina leggnings och kjolen är praktexempel) och när den blängde på mig som den faktiskt gjorde så vågade jag inte annat än att dra kortet och ta med den hem.




Kommentarer
Postat av: Frida

jobbar ju onsdag..

Postat av: josephine

haha jasså:)

2008-11-24 @ 22:26:13
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/
Postat av: johanna

Hej! Jag heter Johanna och läser Socionomprogrammet på Umeå Universitet. Jag läser termin 3 nu och skriver på min B-uppsats. Den handlar om i vilken utsträckning unga kvinnor läser bloggar och hur de påverkas av den läsningen.

Jag söker tjejer som går i gymnasier och som är intresserade av att ställa upp på en intervju om detta. Intervjun kommer att ha formen av en ”vägledd konversation”, dvs vi samtalar utifrån givna ämnen. Intervjun tar max 30 minuter och jag bjuder på fika under tiden. De enda kraven jag har på dig är att du någon gång har läst en blogg och har åsikter kring bloggar som uttryckssätt.

Är du intresserad? maila mig på [email protected]

:)

2008-11-25 @ 12:38:18
URL: http://johannamy.blogg.se/
Postat av: Frida

haha i know ;)

du, anmälde du oss till torsdag? ;)

2008-11-25 @ 18:34:25
URL: http://g00.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback