Studiomake

Jag har ju glömt att ladda upp bilderna från fredags då vi hade studiomake, jag tyckte att det var sjukt svårt med de olika färgerna och att highlighta men det blev bra tillslut. Som vanligt så kände kameran att den ville radera några av sina egna bilder så de på Elin tog han bort och det var henne jag sminkade men då får ni istället en bild på mig, Sandra och Alexandra

Studiofoundation kan användas till vardags också men det är verkligen något jag aldrig skulle palla, då den vatr så sjukt kladdig täckande och tjock, log man så fick man rynkor, näe den var ingenting för mig om jag nu inte ska jobba på tv framöver ;D




Kommentarer
Postat av: Daniel FRÅN ONLINE SOM DU JOBBA MED IDAG

hejsan fin blogg haha min e inte över arbetad precis :P haha men där haru den .. :) min mail som jag skrev är min msn om du vill adda :)



/ Daniel


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback