Planering är mitt andranamn.

Jag har ingen lust att göra det men jag måste - gå och lägga mig, även fast jag är ledig så är schemat fulltspäckat och först på listan (ja jag har skrivit en lista) står:
  • Se över och skriv ihop basfaktan till stilhistorien
  • Städa
  • Jobba eftermiddagspass
  • Dammsuga.
Egentligen så äre det rätt lugnt med arbetet då jag avsatt både imorgon förmiddag, torsdag eftermiddag, måndag och onsdag till arbetet. Planering är mitt andranamn - från och med nu i alla fall, annars brukar jag vara handbollsräddarn som inte lyfter ett finger förens det är 24 timmar kvar tills arbetet ska vara inne och om ni vill veta vad så bruakr det faktiskt inte gå helt fy skam.


Kommentarer
Postat av: Frida

sv: haha, jasså det säger du? :P

Postat av: Becca

Jag som trodde att ditt andranamn var: skjuterupp. Oh wow do I feel foolish. haha nämen serri great att du pluggar idag, slå en pling näru lessnat! :)

2008-11-05 @ 12:22:05
URL: http://beeccs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback