När det väl händer...

Jag har aldrig varit så ledsen, sårad och tom på samma gång i hela mitt liv som i lördags. kvällen  började så bra och jag hade aldrig i min vildaste fantasi kunnat tänka mig att det som faktiskt hände skulle hända. Med dig har jag haft mina gladaste moments och jag har aldrig mått så bra som när jag är med dig men samtidigt så har jag aldrig heller upplevt känslan av att vara helt jävla sviken och sparkad på som i lördags och allt det glada får svårt att väga upp till det.

Jag vill försöka igen men samtidigt så är jag inte rättvis mot mig själv, jag vet att jag inte på något plan förtjänade att bli behandlad sådär och skulle det hända igen så skulle det knäcka mig totalt. Men nu älskar jag dig så pass mycket att jag är villig att ge dig en till chans, fuckar du upp det här så kommer du att vara död i min bok det är ett som är säkert.

Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback