Mr Conscience is back in town.

27 st Kombi idag, åter igen är jag on fire!

Vetniva, vem försökte jag lura? jag pluggade inget iag, vaknade alldeles försent och sen for jag och jobbade, om inte Fredrik kommer så kanskej ag tar lite tag i det annars börjar arbetet imorgon eftermiddag.

Och idag gjorde jag veckans goda gärning (dagens bli ju för ofta då tappar det sitt värde ;D) När bussen stannat för avstigning hemma på Kvartsvägen så såg jag en påse stå vid en av platserna vid dörren, dörrarna var sega så jag hann ta tag i ena handtaget och kika med ena ögat vad som fanns i. Påsen var från Brothers och där i låg något som såg ut som en jättefin finstickad långarmad grå jättedyr tröja, jag hann tänka "åhå kanske till Fredrik" innan mr Conscience väckte mig ur den tanken och fick mig att ta upp påsen vandra enda fram till chauffören räcka fram påsen och säga "du, någon hade glömt denhär påsen där bak" för att sedan klistra på mitt sötaste leénde och kliva av bussen.



Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Jag är stolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback