Midyard.

Jag, Miranda, Jossan och Frida var på Midgård idag och jobbade, vårat första jobb! Vi sminkade till dans och musik-showen "koma" som för övrigt var över förväntan, Matilda var bäst :)

Det var ganska stressigt att hinna med alla men jag tycker att vi skötte det galant! vi hade ju toppat laget idag. Vi fyra gjorde bas bryn, rouge och läppar - ja allt annat än ögonen och specialgrejjerna som 2orna på andra sidan skötte.

Dagens idag var den fnittriga killen med det långa håret och att jag fan inte tog någon skit, "ursäkta men här är jag, titta på mig, VI SATT HÄR!" jag är fortfarande chockad över hur jävla bestämd och bitchig jag kan vara i vissa situationer, men som vanligt - damn im good.




Kommentarer
Postat av: matilda

heh, äsch! du var inte så pjåkig du heller!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback