Klädbytardag.

Idag hade vi egentligen kompdag men vissa av oss for ändå till skolan och hjälpte till på modevisningen för klädbytardagen som miljörådet fixat ihop. Jag älskar verkligen konceptet kring hela klädbytargerejjen och att de gjort en modevisning av det hela var ju bara ännu bättre. vi på stylist väljer att ta fett med credd för det hela då vi Mejkade och gjorde håret på modellerna.

Vi var skitnervösa i början, (vissa mer än andra) hysterin var mest kring huruvida man skulle bli tvungen att grooma en kille eller inte då vi fick en modell var, och självklart så åkte jag på en varelse av det andra könet och tänkte 'vafan ska jag göra av dethär då?!' men nu med facit i hand kan jag nog säga att jag paxar en kille nästa omgång då det var lite mer utmaning i det hela.

Här har ni mitt offer.



Kommentarer
Postat av: Pat

sjukt ful bild du tog nästan magiskt.. men ändå vacker.. typ:)

2008-11-30 @ 01:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback