i.d. make up.

I helgen har jag haft fullt upp/inte varit hemma så det har inte blivit mycket bloggande och heller inga fler bilder som jag lovat så jag börjar väl från Fredagen.

I fredags hade vi genomgång på i.d make up. Jag har alltid längtat efter det då jag X antal gånger uttryckt hur jag nog kommer att älska deras produkter men jag kan säga direkt att vid första anblicken och intrycket blev jag inte charmad, concealern täckte inte alls bra, solpudret jobbade emot mig och fairly light gick helt enkelt inte att få tag på (detta var dock inte i.d's fel). Näe jag kommer att ge produkterna en till chans jamenar övning ger färdighet men jag tror att jag stickar to make up store ett tag till.

Men på Mirrans färdigheter tänker jag inte klaga alls!



Kommentarer
Postat av: Frida

Har du gjort något med håret! Det såg annorlunda ut, men snyggt! :)



Var det mysigt.devote.se som du betalade åt eller? :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback