Tur att jag är uppmärksam!

jag var på stan "uträttade några ärenden" som det heter då jag ramlade över en tröja som jag tyckte om, jag provade den och köpte den, Jag trodde att det var endast en panda i trycket, jag var ändå så stressad att jag inte hann se den andra, nu när jag tog bilden insåg jag att den har ju fan en unge vilket i och för sig inte är mig emot.

Sen så var jag och hämtade ut mitt nya leg som man fick med sparbanken ungdomspaketet, blev dock tvungen att legitimera mig med skolkortet när jag hämtade ut de eftersom att jag inte hade med mig annat tanten på banken tyckte det var lite suspekt.

Ikväll ska jag färga håret, jobba på städningen (det är ett jävla företag vill jag lova) och sen om jag hinner ska jag plugga. haha prioritera mera tack.
Pandatröjan



Kommentarer
Postat av: smart

smart att lägga ut sitt personummer..

2008-05-16 @ 08:55:53
Postat av: Rebeca

Borta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback