Tårtbak @ Hedlunda

Jag sitter med tårta upp i halsen just nu, efter att hela förmiddagen ha bakat tårta till att äta mig sjukt mätt på de så behöverj ag nog inte mer socker på ett tag. Det var tårtbakartävling på Hedlunda i morse, DP07AD bakade tårta, Det blev 7 st totalt om man inte räknar 1orna som fler än en. Temat var årstider.

När tårtorna var klara kom 2orna och 3orna och bedömde de olika tårtorna inom vissa områden, sen blev de kalas, vi trodde inte det skulle räcka men alla åt och åt och ändå blev det kvar. skönt att se att det inte bara är vi som går första som käkar som djur. min och Katarinas blev awsome!




Kommentarer
Postat av: katt

jag snor bilden:)

2008-05-31 @ 11:38:46
Postat av: karin

den blev ju inte illa! :D

2008-06-02 @ 12:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback