Sorry blame it on me!

Jag insåg just att jag tjänat 700 spänn på 2 veckor genom tradera, fan de går bra nu kompis.

Idag hade jag hoppats på att de skulle sitta en liten dvärg på sängen när jag kom hem som hade städat, bytt sängkläder, rensat ur garderoben och gjort engelskan (så att den låg klar på skrivbordet -observera utskriven!) när jag kom hem. men intefan! inte idag heller. jag är såjävla less på mitt rum just nu, det är kläder Överallt! Överallt! och grejjer fulla jävla golvet och soffan jag är upprörd! iskukarna är inte mina kompisar heller, de går sönder så att man bara får pung! Mamma är inte hemma heller, hon som skulle färga mitt hår! och Fredrik vägrar väl komma för att mitt rum är en krigszoon, i och för sig I don't blame him.

Jag kunde inte heller hitta någon bra bild på en dvärg, helvete, så de blev en dvärghamster istället.


Kommentarer
Postat av: Helena

Men du! De är inte illa!



Tror dock att man fortfarande kan köpa dom i affären här i Umeå, min lillasyster köpte nämligen ett alldeles nyligen..vilket även är anledningen till att jag inte har nått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback