Jävla mailreklam..

Jag är mitt inne i ett lyckorus just nu. Jag brukar nästan aldrig kolla min hotmail då det oftast bara är skräp och reklam men i förrgår gjorde jag det, jag hade fått reklam från någon "gratis hemsida" där allt är gratis och jamenar gratis är ju gott, det vet ju alla så klart jag klickade.

Varje gång jag rensar hårddisken brukar jag sakna bilder jag haft på datorn, man redigerar dom och dom försvinner, man tar bort dom i tron om att dom finns kvar någon annanstans men så är det ju i 9 fall av 10 inte. hur det nu än blev så hittade jag en annons på dendär gratis-sidan där man skulle få framkalla sina digitala bilder 100st för 0 kr (du betalar portot) så jag slog till.

Jag hade inte 100 bilder jag ville framkalla men 95 vart det, jag skickade beställningen i förrgår och bilderna kom idag!! sjukt fort gick det! och bilderna är SÅ fina, jag vet inte vad men det är något speciellt med riktiga bilder som du kan hålla i handen. jag är så lycklig nu alltså! postfoto tack! nu är ju haken att helt gratis blev det ju inte, frakten, porto och emballage och webavgift etc. och massa små avgifter likade med 60 kr men gladeligen ska jag betala - att jag ska! jag är så lycklig!

Postfotos hemsida (erbjudandet syns på förstasidan)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback