...ismaskinens drottning

eftersom att jag är allmänt (i vissa kretsar) känd som ismaskinens drottning så var det inte mer än rätt att jag levde upp till mitt namn eller hur?

jag är fan galen i is, till allt och ni som känner mig vet att jag helst inte dricker
"hot liquid" om jag slipper. Man kan inte vara livsnjutare på riktigt utan de här iskuberna, diamanterna är perfektion, men kukarna är ännu bättre!, jag längtar tills det blir is av dom! Dryga 40 spänn sved (med handen på hjärtat) inte alls! jag älskar dom redan!
Iskuberna



Kommentarer
Postat av: hockeyfrugan

hehe mmm ;) allt bra med dig?

Postat av: shaya

TACK :) roligt att höra. har gjort den själv så d e ju skoj om nån tycker om den :) allt bra me dig? ha en skön dag! /SHAYA

2008-05-10 @ 09:55:46
URL: http://streetit.blogg.se/
Postat av: Anonym

jajemän shoppa som ett as ska jag :D

2008-05-10 @ 14:54:12
URL: http://eeeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback