Den hade behövt boostas

Igår var första lektionen värdelös, jag trodde det var redovisning fast det inte var! blev så sjukt less, jag hade kunnat boosta min skönhet ett tag till istället för att fara på skolan.

Det var varmt i alla fall. igår. Jag drog till stan när skoldagen lidit mot slutet och käkade med Rebecca och sedan uträttade vi ärenden :]

Det var fest hemma hos mig när vi kom dit, 20 pers av Rebeccas kommande arbetskamrater, Christian min mammas man är chef för ett spralligt gäng på vattenfall och ska rekrytera Rebecca (han har svart på vitt förstört min sommar)

Efter minglet var det dags för Vårshowen på Carlshöjd, jag hade förväntat mig mer. Den var inte dålig men den hade kunnat vara bättre, och vart var fikat lixom? (Ditt kvarter var favoriten)





Kommentarer
Postat av: =)

precis vad jag också tänkte igår på vårshowen, vars fn var fikat? ingen pause heller >.<dom får rycka uppsig till nästa år! :O

2008-05-29 @ 18:32:14
Postat av: cmilla

haha vad hände med steket! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback