My ultimate addiction

image512nu när jag ändå berättar om det här på annat håll kan jag dra ett inlägg också. Eftersom att jag är sjuk har mamma köpt en "olbas inhalator" det ser ut som en stor tampong i plast som man stoppar upp i näsan om man har andningssvårigheter, Den är de sjukaste jag har varit med om, man blir helt störd när man dragit upp dendär peppargrejjen i vad man trodde var näsan, men det sprider sig som en fucking löpeld i hela huvet och halsen och det känns som att snorta mortlade halstabletter på tub. och man kan inte sluta.

image471

Kommentarer
Postat av: mnh

neeej! vad tråkigt om du inte kan komma =(
camilla, bella, katten, jag och siri tror jag det blir, förutom linnea då!

Postat av: Elina

dom där är konung! vi har typ 10 stycken hemma

2008-03-04 @ 16:56:27
URL: http://elinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback