En fuckin jävla gam!

När jag kommer på migsjälv att lyssna på Fronda-rullar fram efter att ha konstaterat att homecoming med kanye börjar på nästan samma sätt då blir jag nästan ledsen, jag har ingen musik att lyssna på och inget att ha på mig, ptja allt är precis som vanligt.

Egentligen är Lödagar städdagar för min del men på grund av vissa (ett antal) komplikationer blir det nog inte av idag, om inte kanske Fredrik den pedanten plockar undan litegrann.

Annars så sitter jag mest och drygar på Tradera, håller koll på auktionerna och inget undgår mig, jag är som en jävla gam, en jävla gam ska ni veta! (jag är inte riktigt säker på om jag kan stå för det men tanke på att jag inte vet någonting om gamar, men frö stunden kändes det rätt, så rätt) - jag har föressten gjort en ny layout, hihi.

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback