Äntligen!

Äntligen är påsken över, jag är så sjukt jävla less på påsk och godis och mat och att flänga omkring som en annan fucking vante lixom, äntligen är dessa outhärdliga röda dagarna slut också, bussarna går inte som dom ska och inget är öppet, det enda man kan göra är att sitta hemma typ. Det största äntligen är dock att Danmark kom hem idag, det var efterlängtat, stackars Fredrik som haft mig hängandes runt halsen hela lovet för att alla kompisar varit borta, haha :D

På torsdag drar vi till fjällen, Jag, Fredrik, Karin, Jimmy, Mattias, Helena, Johan, Linda , Simon och Maja, det blir en höjdare :D

fan va jag blev sugen på chips och dip!


image471

Kommentarer
Postat av: Malin!

OJ vad jag älskar din header


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback