700 kr på ett bräde bah!

jag vann mitt och Christians vad om att han snuset om han kunde sluta skulle han få 500 spänn av mig (avbetalning ofc) men om han drog en prilla igen EVER!
(jag hade oddsen med mig)
så skulle jag så fint få 500 av honom :) och igår berättade han med tungt hjärta att det varit väldigt jobbigt för honom när han var sjuk och trött och tvungen att åka till leos lekland med lillasyster Amanda så han hade motvilligt köpt en dosa och inte kunnat stå emot = klad Rebeca

om man inte tycker att de klirrar tillräckligt i kassn så kan jag också tillägga att jag hittade 2 st hundralappar på bussen idag, på golvet, blöta och smutsiga, men jag är då inte kräsen. 700 på ett bräde bah, känns som att det var lägligt. - det går bra nu kompis!

image471

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är inte flax.. det är flux!

Postat av: Sabine

Najs med massa pengar ^^

2008-03-11 @ 21:01:21
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Frida

Alltid trevligt att få pengar, och hitta pengar på gatan. :) Lyllo dig

2008-03-12 @ 22:15:02
URL: http://fridasehlin.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback