Working 9-15...

Jag är så sjukt nöjd med mitt sommarjobb, vi käkar kinderöveraskning, kör massagering och huvud-axlar-knä-och-tå. När jag slutade var jag inte alls trött jag chillade rakt in på Lekstugan och köpte mig teatersmink för 600 för att sedan läsa alla mina sms (så skönt att folk vill en saker när man inte har tid - mums!) då jag insåg att jag i all hast glömt påsen med sminker på lekstugan, marsch tillbaka. teatersminket är inte till mig dårå utan till det jag förhoppningsvis komemr att sysselsätta mig med i sommar, jag kommer att ansiktsmåla barn på diverse evenemang och kalas, så känner ni något kalas eller bara vill bli tiger för en stund så äre bara att slå en pling.

Jag mötte senare idag upp Frida och Rebecca för en slush i solen medan vi väntade på att SF skulle öppna, väl där hämtade vi ut våra premiärbiljetter till SATC-filmen (sex and the city för er icke insatta). Dagen slutade med en indiana och en kebabpizza med Rebecca.

När man rör på sig hela dagen blir man så mycket piggare, imorgon tror jag att jag ska träna efter jobbet - Det känns aktuellt.


Kommentarer
Postat av: emilia

sv; tack så jättemycket :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback