Let's pyssle

Idag började Kii's Rea här i umeået. som vanligt när man går där blir det mest fönstershopping då plånboken sätter stopp för annat men idag köpte jag faktiskt ett par Ms Bijoux-örhängen.

Jag har aldrig gillat örhängen med fler än ett hänge då jag ofta tycker att de känns för mycket, smaken är som baken "kanske chic på någon annan" lixom. men jag gillade revolvrarna som hängde på krokarna, Så jag drog på mig pysselhatten och modifierade de lite, knipsade av trollsländorna och kedjorna som hängde (sparade dock trollsländorna för att kunna göra andra örhängen av de) Så nu blev det bra. :)






Kommentarer
Postat av: Frida

du är så händig du! :)

Postat av: Rebbiish

unikt. Ingen kommer ju ha likadana :)

2008-06-24 @ 00:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback