Att skämma bort sina läppar.



Vi hittade också en liten jättesöt butik i stil med
Blush.se som hette Pashion cosmetics. De hade samma märken och höll samma kvalitet.

  • Det första glosset kostade 10 kronor och är inte större än min tumme, men färgen var så sjukt fin corall så jag var bara tvungen.
  • Sen köpte jag ett rosa plumpinggloss (som inte alls är lika rosa i verkligheten som på bilden - tacka gud för det.) det ser ganska B ut men plumpar ordentligt.
  • Sen har jag letat länge efter en charmig fickspegel i storlek större för att ha i väskan då hittade jag denna - you look fabulous, who did it and how much?
  • Jag hade bestämt innan vi åkte att jag skulle köpa ett nytt original rosebudsalve men jag hittade mama coco's istället, jag har hört mycket bra om det och så är jag lite less på rosebud. balmet är som mycket fetare än rosebud vilket jag gillar skarpt. taste: vanilla mint

Kommentarer
Postat av: johanna

Tack :) fast det är sjukt svårt att hitta några kläder att ha till, haha!

Postat av: Jonna

läppglans är ett måste:)

2008-06-27 @ 18:47:17
URL: http://jonnisponnis.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag har en kräm som luktar jätte gott som kommer därifrån! Lime vanilla, typ!

2008-06-28 @ 11:26:06
URL: http://mnh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback