Vi komma, vi komma...

Idag har Jag (Rebeca) spelat volleyboll med Karin (Fredriks syster) och Jimmie (Karins pojkvän) mot Johan (Fredriks bror) och Fredrik (världens bästa), vi vann (ibland).

Vi var i alla fall i Fredriks stuga med ungefär hela tjocka släkten. vi spelade volleyboll, fiskade gädda, åkt massa båt och haft riktigt trevligt. Min kropp är inte van vid att hålla igång så länge ute i den friska luften så just nu är jag dötrött. Det hjälper inte heller att jag har bränt mig sönder och samman, det var dock inget jag märkte då vi var i stugan, då kändes inget av de onda i varken ansiktet eller på ryggen och benen. Jag är röd! om jag ändå vore brun som ett pepparkakebarn.

kanske dåliga bilder att jämföra men jag hoppas det når ut i alla fall - jag är bränd.



Kommentarer
Postat av: LIFE BY Marielle

Är också bränd :/

Postat av: LIFE BY Marielle

ja ellerhur :)

2008-07-29 @ 11:01:20
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback