Linus Lägenhet

Igår hjälpte vi Linus att flytta till nya lägenheten på Teg, kl 01.00. Lite stört faktiskt. så efter att jag pillat bort en hel del röda lappar från linus nya tallrikar så såg vi film och åt chips. Jag och Fredrik tillbringade natten på en madrass i hallen.

I morse solade vi ute i gräset, innan jag och Fredrik var off to Kalas hos Jimmie 21 år! tjoho. Väl där blev det en hel del tårta och bullar och negroballs, var näst intill sprängfärdig då vi vid 5 fick skjuts till mormor där min del av släkten var för att sedan dra vidare mot Maxim. På maxim hade de parasollen helt värdelöst placerade på uteserveringen, maten var kass och jag brände mig på en av deras tallrikar och fick sitta med svedda fingrar i ett glas isvatten medan de andra smaskade omkring. Jag var rätt less.

Vi kom hem nyss och Fredrik har slocknat i soffan, måste väcka honom snart och se hur det blir med ikväll, vi hade planer men om jag känner oss rätt så blir det nog lugnt ikväll.

Det fanns faktisk en bild på Fredrik också men min kamera har på senate tiden börjar radera bilder till höger och vänster lite illa faktiskt,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback