Usch nu skäms jag.

När jag stod och jobbade idag (skurade kundkorgar) med P3 i öronen så kom denhär låten upp, kanske lite pinsamt, ungefär som karatefylla och dunka mig gul och blå - lixom töntigt men ändå okej. Där finner jag migsjälv med diskborsten i högsta hugg och vickar en hel del på stjärten

Jag loggar alltså på internet och drar hem låten när jag kommer hem, och kollar om den finns på youtube - det skulle jag aldrig ha gjort, jag skulle ha fortsatt att gilla låten i mitt stilla sinne och inte, jag säger det igen INTE ha tittat på videon, den va pinsam faktiskt denhär låten kan jag ju inte gilla, vad representerar jag då lixom? och hur gamla är dom, 14? usch nu skäms jag.



Kick - Fest hos mig.

EDIT: Det här var tydligen nya sommarplågan som jag helmissat, de är förmodligen äldre än 14. lever jag i en bubbla?



Kommentarer
Postat av: malin

asså HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback