Låt mig aldrig bli så skrockfull.

Jag kom nyss hem från Strömpilen där jag shoppat av mig litegrann, jag har väntat på att ett linne på lindex som jag spanat in skulle komma på rea, vilket det nu var och dessutom hade hela lindex 2för1 så jag snappade åt mig en väska också, i perfekt size för det nödvändigaste som alltså blev gratis.

Blev lite andra smågrejer också som hårsnoddar (bortsupna allihop) och en blushborste. köpte även ett par vita tygskor i conversemodell på hm som jag är grymt nöjd över, nu kan mina svarta på vila i frid.

När jag kom hem skulle jag visa mamma vad jag köpt, skorna råkade hamna på bordet och mamma förvandlades då till en blixtsnabb panter och hasade ner dom på golvet - låt mig aldrig på bli så skrockfull.





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej rebecka.

Såg att du vann en auktion om en jeansjacka på tradera! Om den ej passar dig så är du välkommen att höra av dig till mig så kan vi förhandla om ett bra köp. Tack på förhand

2008-07-30 @ 16:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback