Hejdå Sofia.

När jag satt i Rebeccas bil påväg till Sofias avskedsfest ikväll tänkte jag, vafan? varför gör jag dethär? jag har inte träffat människan på sjukt länge och visst - vi var jättebra kompisar förut, verkligen, men inte längre man glider ju ifrån varann lixom men om jag nu blivit bjuden vorde det ju svinit att inte dyka upp.

När jag kom dit insåg jag hur fel jag hade haft, det kändes som att jag inte borde ha varit någon annan stans i hela världen förutom där just då, vi var där ett tag (trots min förkylning) och mer eller mindre sa hejdå. jag insåg hur sjukt mycket minnen jag hade med henne egenligen, och vi var ju visst kompisar fortfarande, bara att vi inte träffades så ofta gjorde väl inte oss till sämre kompisar egentligen. Jag skrev en hälsning i boken och kramades hejdå och hjärtat var alldeles tungt jag kommer att sakna henne no doubt.


Ursäktar bildkvallan. (bild från 2005)




Kommentarer
Postat av: rebb

haha jag minns när jag tog det där kortet. Looong loong time ago..but I can still remember.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback