Beställa med mig, någon?

Som jag har klickat omkring på Forever21 jag vill ha allt och det mesta, det bara kliar i fingrarna, det är så billigt att de till och med passar min lilla plånbok och jag vill betsälla nu! enda kruxet är frakten, den är svindyr och har man otur blir man även tvungen att tulla på kalaset. Jag har googlat en del och är nu helt förvirrad. någon annan sugen själ?

inte helt min grej med kollage men tristess blandat med kliande fingrar fick ändå resultera i något liknande.



Kommentarer
Postat av: camillivanilli

jag är på!

2008-07-23 @ 17:05:06
Postat av: pauiee

den rosa bhn såg riktigt söt ut:)

Postat av: Frida

Jag är taggad!

2008-07-23 @ 21:16:47
URL: http://fridasehlin.devote.se
Postat av: Lotta

jag och jessica var på väg att beställa, men då insåg vi, precis som du, att tullen kunde gå på 700 spänn... eh, då struntade vi i det. frakten kostar några hundra oxå. men jag håller med om att det finns hur fina kläder som helst - i massor!

2008-07-24 @ 16:02:39
URL: http://mynameissophia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback