Var är livsgnistan?

just nu sitter jag och klottrar ner massa sjuka idéer och "måste göra" på post-it lappar, det är saker som att jag borde; köpa en kamera som har uppladdningsbart batteri och skrota min som käkar 18 batterier/sek för att sedan kunna ta massa bilder och lägga upp på bloggen bilder på vad? - ingen vet. Post-it nummer två har 2 stycken äventyr nerkluddade på sin släta gula skrivyta köpa tyg till skjortan inom parentes 140x150 slut perentes . och under står det Frida 149, Rebecca 132? sedan en nu lapp "spara dina pengar Rebeca!!" tätt följt av "städa + dammsuga + garderoben" och "köp dig ett nytt liv"

Idag var jag och Ebba i City, drog en latte och chillade, efter att ha grinat igårkväll som ett jävla vilddjur tyckte jag att jag förtjänade det, livsgnistan är slocknad.

image471

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Pälskling dåå!

2008-01-28 @ 20:08:30
Postat av: Sabine

Hehe jag försökte.. Men det gick inte så bra ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback