Raska tasken till bussen!!

inatt sov jag asbra, det var nog för att vi äntligen gick och la oss tidigt, vi somnade säkert vid 11 nångång och vi hann se prison break (NYA AVSNITT!) och äta massa godis ändå!

idag hade jag en jobbig Elevvårdskonferens, EVK med skolsköterskan, syon, handledaren, kuratorn, mamma och Rektor Assar, det gick bra men det var jobbigt att sitta där och vara den som det var såjävla synd om...

Efter e-v-e-k-å-n for jag och köpte tyg, först hittade jag ett leopardmönstrat satintyg som jag hade tänkt ta till skolan och förvandla till en jacka/skjorta, nästan som
den från Monki som jag köpte på tradera. Sen hittade jag också ett asbilligt grönt WCT-tyg som jag köpte där jag köpte upp hela rullen!! (173 cm) för 19 kr/m, men det vet jag inte alls vad jag ska sy av. Satan va jag går Design
image487

image471

Kommentarer
Postat av: Felicia

svar: hehe ja, har man något ställe man verkligen vill sommarjobba på så är det ju viktigt att vara ute i tid innan platserna tas av någon annan :)

Postat av: emma

snygga, vars hittade du tygerna? på olles stuvar?:)

2008-01-30 @ 20:55:42
Postat av: Frida

Helvete så snygga tyg! Det leopardiga var supercoolt. och jag gillar idén men att sy en sån där jacka.
så då har jag en fråga nu när du går design och så. Skulle du kunna typ sy en liknande sådan fast svart eller något! för jag söker och söker men hittar ingenstans. men vi kan prata om det mer sen. ;)

2008-01-30 @ 22:21:09
URL: http://glammigafrida.blogg.se/fridas/
Postat av: Sabine

Skönt å sova gott ^^

2008-01-31 @ 20:28:20
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback