filmkväll

igår var jag och Rebecca på bio och såg Enchanted. Den var rätt bra, jag höll på att dö ibörjan då det var tecknat men annars var den ganska avrage och mysig. När vi kom hem såg vi American pie - Beta house och dom filmerna är ju som dom är..

ikväll hoppas jag att jag får träffa min pojkvän, skickade ett råtöntigt sms inatt som jag inte alls vet var de kom ifrån, men jag skyller på att jag var trött och inte medveten. Imorgon Fredag ska jag vara barnvakt åt min lillasyster från kl 13 till 16.30, undra om ajg är vaken då. Nu ska jag i alla fall duscha efter ett mycket givande besök på Carlshems supernya och snygga solarium - superfresh.

justja, jag måste också hinna med att förbanna ungdomsmottagningen för deras kassa telefontider, dom ringer aldrig upp och svarar aldrig. dagens USCH!

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback