Centralhallen im my..

igår kom jag en och en halv timma för tidigt till min tid hos farbror doktorn, så jag fick sitta och vänta i Centralhallen på sjukhuset, det är egentligen ganska trevligt att bara titta på folk vad dom har på dig och fantisera om vad dom jobbar med och hur deras liv är allmänt men dessvärre var det inte alltför mycket folk på sjukhuset klockan 08.10 igår.

allt gick bra sprutan gjorde inte sårskillt ont och jag kände mig inte lika utelämnad som jag i vanliga fall gör när mna ligger helt utfläkt framför en främmande människa meden stor lampa. allt gick bra och jag är glad ikväll kanske det blir grubbe, eller Ch, vi får se vart tiden för oss. peace.

image471

Kommentarer
Postat av: Malin

yes for suuure :)

Postat av: Sabine

Uuusch jag hatar sprutor..

2008-01-20 @ 14:23:47
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback