3,90 och lycka åt alla

idag försov vi oss så jag missade idrotten som för en gångs skull var teori vilket jag nog tror att jag klarar mig utan.
annars har dagen varit helt okej, jag redovisade powerpointpresentationen om bloggen för DP1AD på datorkunskapen och det bådar för mvg, nästa vecka börjar vi med grafisk formgivning - skjut mig.

annars så fyller min mamma 40 år idag (GRATTIS!). men det blir inget partaj ikväll, det ska tydligen bli något annat uppstyrt på Lördag fråga mig inte vad men hon blev sjukt glad för presenten i alla fall. jag och Christian var ju för några veckor sedan och spelade in en skiva till henne i studio.

det är 3,90 kr/hg på lösviktsgodiset på maxi, jag köpte mycket och har aldrig varit såhär osugen.
image472

image471

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback