Stora burgare till stora flickor

Denhär dagen var nog den slappaste hittills i år, på skolan lekte vi lekar på matten och skissade lite, sen såg jag modevisningen en och en halv gång (så fint av treorna att reservera platser åt oss, jag fick nästan lite dåligt samvete då vi inte satte oss där)

jag träffade Rebecca innan den andra visningen för att se den med henne då hon inte sett den dagen innan. Efter skolan bar det av till stan för att lämna mina älskade skor hos en turre, skomakarturre som förövrigt såg ut som någon som var fullt kapabel till att fucka upp dom helt, sedan vidare till max med jubileumsmål med stor hamburgare, stor pommes, stor dricka, dip, glass och kaffe - mina händer luktar fortfarande dressing.

ikväll blir de nog inte till att göra något alls överhuvudtaget om inte rebecca får nån uppenbarelse och är hemma med mig istället för att nyktra på x3m = boring.

imorgon blir det Sigrids stuga, nu är värmen på och jag tror att det kommer bli sjukt mysigt, hänka?

image471

Kommentarer
Postat av: Emmelie

Nykter på x3m = boring, körde den förra helgen, ingen hit alltså. . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback